Zákaznický intranet

Při realizaci každé zakázky na vašem objektu vám zdarma poskytneme přístup do našeho zákaznického intranetu. V tomto systému můžete kdykoliv a odkudkoliv (přes webový prohlížeč) kontrolovat naši činnost. Obrovskou výhodou pro naše zákazníky je, že nás pokaždé nemusejí žádat o stažení různých záznamů z objektu, zkrátka se kdykoliv podívají on-line. V systému se samozřejmě snadno vyhledává a umožňuje jednoduchý export dat do Excelu a PDF.

Přes zákaznický intranet můžete:

  • kontrolovat docházku strážných
  • kontrolovat jednotlivé obchůzky
  • sledovat záznamy a hlášení z objektu od strážných (včetně fotodokumentace nebo pořízených videí z místa zásahu)
  • komunikovat se strážným přes ticketový systém (zadáte požadavek, strážnému přijde SMS a během chvíle vám odpoví)
  • sledovat stav úklidu
    • zda už úklid začal (dle GPS polohy služebního telefonu našeho pracovníka)
    • v jaký čas úklid skončil
    • můžete si otevřít fotogalerii, kde uvidíte fotografie jednotlivých místností před a po úklidu pro kontrolu

Bezpečnost dat

Všechny data v našem intranetu jsou zašifrována protokolem AES-256, který je v současné době jeden z nejbezpečnějších a jeho prolomení by na současných počítačích trvalo tisíce let.

Naši zaměstnanci mají do záznamů přístup pouze, pokud zrovna vykonávají směnu pro vás a až po dvoufaktorovém ověření (služební karta/heslo a ověřovací sms kód). Zároveň naši zaměstnanci mají k datům přístup pouze ze služebních telefonů a jejich činnost je monitorována pomoci Android Enterprise (zabezpečení telefonů na úrovni operačního systému, které zabraňuje zneužití a krádeži dat).

Notifikace a reporty

V intranetu si můžete nastavit různé filtry pro notifikace (upozornění), které vám systém bude sám posílat na e-mail v reálném čase. Jakmile strážný zapíše událost, vám přijde e-mail s veškerými informacemi. Už nikdy se tak nestane, že byste neměli přehled o vašem objektu.

V pravidelných časech vám také můžeme zasílat grafické, nebo XML/CSV reporty na libovolný e-mail. Informace např. o poškození vybavení a nebo závadách tak můžeme naprosto automaticky každý den posílat společnosti, která vám zajišťuje v objektu opravy.