Slide Reprezentativnost. První, co návštěvník vaší budovy uvidí je pracovník na recepci.

Naši zaměstnanci vás budou nejen dokonale reprezentovat, ale zajistí také spolehlivý chod celé budovy včetně všech vámi požadovaných administrativních služeb.

Naši pracovníci jsou proškoleni k zajišťování komplexních administrativních služeb. Podle konkrétních požadavků klienta dokážeme zajistit plně funkční recepční služby potřebné k provozu a ochraně budovy.

Mnoho z našich zaměstnanců ovládá i několik světových jazyků, samozřejmostí je i práce v programech jako je Excel, Word nebo PowerPoint.

Kontrola kvality poskytovaných služeb

V Red Hawk Security klademe velký důraz na kvalitu plnění všech poskytovaných služeb. Z tohoto důvodu jsme zavedli systém vzdáleného monitoringu a vyhodnocování pracovní kvality našich zaměstnanců.
Součástí nabídky pro vás je vždy určitá nadstavba z naší strany. Tato nadstavba zahrnuje například i instalaci kamer na naše vlastní náklady, které slouží ke kontrole kvality práce Red Hawk zaměstnanců na daném objektu.

Zákaznický intranet

Při realizaci každé zakázky na vašem objektu vám zdarma poskytneme přístup do našeho zákaznického intranetu. V tomto systému můžete kdykoliv a odkudkoliv (přes webový prohlížeč) kontrolovat naši činnost a v reálném čase komunikovat s ostrahou i recepcí. Obrovskou výhodou pro naše zákazníky je, že nás pokaždé nemusejí žádat o stažení různých záznamů z objektu, zkrátka se kdykoliv podívají on-line. V systému se samozřejmě snadno vyhledává a umožňuje jednoduchý export dat do Excelu a PDF.

Pokrokový přístup ke střežení objektu

Neustále se snažíme vyvíjet a přizpůsobovat nové technologie a softwarové programy přáním či konkrétním potřebám našich klientů. Co to pro vás znamená? Jakékoliv softwarové požadavky klienta, jako například elektronická evidence návštěv, čipů, skenování dokladů všech příchozích jsou u nás samozřejmostí, pokud si to zákazník bude přát. Pokud však budete mít specifický požadavek, který zatím neumíme realizovat, naši programátoři tuto funkcionalitu vyvinou a přizpůsobí tak, aby co nejefektivněji ulehčovala chod právě vašeho objektu.

Dispečink

Celou recepci, váš objekt i kamerový systém připojíme na náš dispečink, který je v provozu 24 hodin denně a který je schopen okamžitě do vašeho objektu vyslat odpovídající výjezdovou skupinu. Ať už půjde jen o poslíčka, který přiveze náhradní klíče, nebo o plně vyzbrojené profesionály.

Recepční služby primárně zahrnují

  • Důkladnou evidenci všech návštěv
  • Výdeje a evidence klíčů, vstupních karet/čipů
  • Vyřizování telefonátů, korespondence, datových schránek a dalších
  • Zajišťování taxi, ubytování, obchodních cest
  • Nákup kancelářských a úklidových potřeb
  • Evidenci a správu dokumentů
  • Obsluhu systémů EZS (PZTS), CCTV, EPS
  • Zajišťování komplexního servisu recepce v režimu 24/7 (nebo jinak podle přání klienta)